Tuesday, June 26, 2007

Take a rest


8 Comments:

At 10:23 pm, Anonymous Anonymous said...

哇塞..第一次搶到第一名耶!!!!!

明天我一定要買彩卷啦..運氣這麼好?:P

這張畫的..是你兒子?:P
(自從上次說要猜猜看..我習慣每個畫都猜猜看...hahaha)

很舒服的感覺,看了就很想休息阿!:)
暖暖的色調,外加微笑的弧線,好夢一場。

 
At 11:26 am, Anonymous Anonymous said...

我倒覺得蠻像你本人的
蠻舒服的....讓人有寧靜的感覺

 
At 2:16 pm, Blogger drips of paint said...

Hi harlequin,

Your drawing and painting has very high artistic quality that cannot be imitated. Line, color and expression are all there.

I cannot believe that you wrote you were self-taught? How did you do that,you are a natural.

This drawing is such a restful piece, nothing is missing. Very well done!

 
At 1:25 pm, Anonymous Anonymous said...

ciao
si vede che si dormi molto profondo
bravissimo

 
At 3:16 pm, Blogger darkdarling said...

what a lovely image! love it.

 
At 11:08 pm, Blogger harlequinpan said...

看來我的家人長得都一個樣,是大眾緣的大眾臉啦!媽呀!真有這麼像嗎?兒子、本人、家後全出動了?還好沒養狗.....

史戴芬妮:這次可才是家後啦!這是她的註冊商標!我打算去刻個橡皮圖章送她。


Sherry!Sherry Lin?
真是妳嗎?好久不見!常上台北嗎?


Drips of paint
看來您是能讀中文的,我就先回中文囉!
謝謝您的稱讚!我是學建築的,塗鴉是工作之餘的興趣,希望您常來逛逛!我也會去拜訪的。



Ciao Giovanni
siete di destra, lei siete tammy.this siete il marchio di lei.

Ciao




Darkdarling
Thanks!!

 
At 12:55 pm, Anonymous Anonymous said...

老師恐怕弄錯了....
只是許久沒有老師的音訊,有點擔心老師,所以特地來此找尋您的足跡,可以在這裡欣賞賞心悅目的作品並且知道你很好就好了.
至於我是誰也就不是那麼重要啦...:P

 
At 1:01 am, Blogger harlequinpan said...

Ok!Sherry

隨時歡迎妳來聊天!也謝謝妳的關心。

 

Post a Comment

<< Home